آئین روز صنعت استان قم با تقدیر از ۳۰ تولیدکننده و کار آفرین نمونه برگزار خواهد شد
آئین روز صنعت استان قم با تقدیر از ۳۰ تولیدکننده و کار آفرین نمونه برگزار خواهد شد
محمد آقاجانی ریاست هیات مدیره خانه صمت استان از برگزاری آئین روز صنعت استان قم با تقدیر از ۳۰ تولیدکننده و کار آفرین نمونه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، محمد آقاجانی ریاست هیات مدیره خانه صمت استان در نشست خبری آئین روز صنعت ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت نام و یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت بویژه سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سردار سرافراز شهید نیلفروشان عنوان کرد:
سرداران و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره امنیت و استقلال میهن عزیزمان را تامین کرده اند و در جنگ اقتصادی وظیفه تولیدکنندگان و کارآفرینان است که با توجه به شاخصه ها و اهداف کشور بتوانند موفقیت های روز افزون را برای کشور رقم بزنند.

خانه صمت استان تشکلی با بیش از ۱۶۰۰ زیر مجموعه می باشد

خانه صمت استان با تشکیل انجمن های تخصصی صنایع همگن و بعد از آن تشکیل هیات مدیره منتخب تشکلی با بیش از ۱۶۰۰ زیر مجموعه می باشد که رسیدگی به مشکلات صنعتگران، برگزاری نمایشگاه های تخصصی، ورود به اختلافات و چالش ها میان سازمان های دولتی و بخش خصوصی و همچنین توجه به حوزه آموزش در صنعت از جمله مباحثی می باشد که در دستور کار خانه صمت استان است.

برگزاری شورای حل اختلاف ویژه صنعتگران در محل خانه صمت

خانه صمت استان با دایر کردن شورای حل اختلاف ویژه صنعتگران بستری را فراهم کرده است که صنعتگران بتوانند مشکلات قضایی و اختلافات حوزه قضایی را در بستر مناسبی در محل خانه صمت برگزار کند‌

یکی از اقداماتی که به جهت گرامیداشت و تقدیر از زحمات فعالان عرصه تولید و تجارت صورت می گیرد، آئین گرامیداشت روز صنعت و معرفی فعالان برتر اقتصادی در حوزه های، کارآفرین نمونه، فعالان صنعتی نمونه، پیشکسوت نمونه و جوان کار آفرین نمونه می باشد که خانه صمت استان علاوه بر این اقدام به تقدیر تخصصی از هر انجمن نموده است.

در مسیر انتخاب افراد و واحد های نمونه فراخوانی به مدت ۴ ماه از سوی خانه منتشر گردید که طی آن بیش از یکصد واحد تولیدی واجد شرایط با ارسال مدارک و فرم های مربوط در این گزینش و انتخاب شرکت کردند که در نهایت شاهد انتخاب ۳۰ واحد نمونه هستیم که تقدیر از آنان در آئین گرامیداشت روز صنعت در روز ۲۶ مهرماه صورت خواهد گرفت.

آئین گرامیداشت روز صنعت با حضور مسوولان ملی و استانی ۲۶ مهر ماه از ساعت ۸ صبح در سالن همایش های مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار خواهد شد.