استاندار قم گفت: اینکه، چون ما نمی‌توانیم بر روی تسهیلاتی که به صنعتگران میدهیم نظارت لازم را داشته باشیم پس بدنبال حذف صورت مسئله برآییم، شیوه مدیریت اشتباهی است و سدی که مقابل ارائه تسهیلات به صنعتگران است باید شکسته شود

سید محمد آقامیری در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد با بیان اینکه صنعتگران ما امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند، اظهار کرد: ما تجربه‌های خوبی از هشت سال دفاع مقدس آموختیم ولی جنگ اقتصادی که امروز در آن قرار گرفته ایم پیچیدگی‌های خاص خود را دارد چرا که هوش مصنوعی نیز بعنوان یکی از ابزار‌های کمکی دشمن شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ما در هیچ حوزه‌ای در کشور امروز کمبود نخواهیم داشت، بیان کرد: این مهم جز با کمک همه جانبه صنعتگران محقق نمیشد و البته صنعتگران نیز با مشکلاتی همراه هستند که حق مسلم آنان تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است.

استاندار قم با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی به یکی از مشکلات عدیده صنعتگران تبدیل شده است، افزود: بنده بار‌ها در دولت قبل به آقای رئیس جمهور گفتم که سیاست انقباضی برای کنترل تورم درست نیست و جواب هم نخواهد داد.

وی گفت: اینکه، چون ما نمی‌توانیم بر روی تسهیلاتی که به صنعتگران میدهیم نظارت لازم را داشته باشیم پس بدنبال حذف صورت مسئله برآییم، شیوه مدیریت اشتباهی است.

آقامیری با بیان اینکه باید سدی که جلوی ارائه تسهیلات به صنعتگران است، شکسته شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما مدیرانی هستند که اشتباهی قلم بدست آن‌ها افتاده و آن‌ها صنعتگران را درک نمی‌کنند و آن‌ها را پشت درب اتاقشان نگه میدارند.

  • نویسنده : عباس بنی حسن
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت استان