انتخابات فرصت هموار سازی مسیر تولید برای صنعتگران است
انتخابات فرصت هموار سازی مسیر تولید برای صنعتگران است
رئیس هیات مدیره خانه صمت استان قم در طی پیامی به فرصت انتخابات پیش رو پرداخت و در آن عنوان کرد: انتخابات برای صنعتگران فرصت هموار سازی مسیر تولید است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، محمد آقاجانی، رئیس هیات مدیره خانه صمت استان قم در طی پیامی به فرصت انتخابات پیش رو پرداخت.

در متن این پیام آمده است:

در آستانه گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهید رئیسی و همراهانشان می بایست با انتخابی آگاه و هوشمندانه مسیر و یاد آن عزیزان را زنده نگاهداریم چرا که امروز صنعت ما با وجود ظرفیت های بالا در تمامی حوزه ها و منابع داخلی درگیر چالش های مدیریتی و تصمیماتی است که مسیر تولید و پیشبرد اهداف صنعتگران را با چالش و ناهمواری روبرو می کند.

بی شک باید پذیرفت جایگاه رئیس جمهور مهم، تاثیرگذاری و اساسی در تصمیمات کلان ملی و استانی است، رئیس دولت چهاردم پیش از انتخاب باید چالش های صنعتگران و تولیدکنندگان را بداند و پس از انتخاب در جهت حل آن چالش ها و هموار سازی مسیر تولید گام بردارد.

امروز صنعتگران در مواجهه با هرگونه چالش و تهدید شامل انواع تحریم ها و یا تصمیمات خلق الساعه داخلی خود را وفق داده اند و برای آن ها راهکاری را یافته اند اما این صبر و تحمل بخش خصوصی در حوزه تامین نیازها میزان مشخصی دارد که قطعا باید دولت بعدی تحت مدیریتی منسجم و آگاه به مسائل صنعتگران همراه و همکار بخش خصوصی در مسیر تولید بشود.

هشتم تیرماه فرصت انتخاب اصلح و فرصت هموارسازی مسیر تولید است و از این رو از تمامی جامعه پرتلاش و خستگی ناپذیر صنعت، معدن و تجارت جهت مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت می کنم.

محمدآقاجانی

۷ تیرماه ۱۴۰۳