به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توجه ویژه شود
به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توجه ویژه شود
مسئول سازمان بسیج مهندسین استان در جلسه‌ با صنعتگران عنوان کرد: با توجه اهمیت اقتصاد و صنعت همچنین تأکید مقام معظم رهبری به این مباحث، این ستاد جایگاه ویژه‌ای دارد که پیشنهاد می‌شود به مصوبات این ستاد توجه ویژه شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، حسین نیکوکلام‌مطهر مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن استان قم در جلسه‌ای که صبح چهارشنبه با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سالن جلسات خانه صمت استان برگزار شد، اظهار کرد: در استان قم همدلی خوبی در واحدهای تولیدی حاکم شده است اما متأسفانه برخی قوانین دست و پاگیر مانع از افزایش و تداوم این همدلی شده است.

وی ابراز کرد: برخی دستگاه‌های دولتی بخشنامه‌هایی که امکان اجرا ندارند را ابلاغ می‌کنند که این موضوع بارها هم جلسه ستاد تسهیل استان پیگیری شده و متأسفانه به نتیجه لازم نرسیده است.

خانه صنعت، معدن و تجارت قم

نیکوکلام‌مطهر عنوان کرد: با توجه اهمیت اقتصاد و صنعت همچنین تأکید مقام معظم رهبری به این مباحث، این ستاد جایگاه ویژه‌ای دارد که پیشنهاد می‌شود به مصوبات این ستاد توجه ویژه شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن استان قم خاطرنشان کرد: برخی مصوبات این ستاد علی‌رغم نامه‌نگاری‌های لازم، خروجی موردنظر را ندارد که با بررسی‌های به‌عمل‌آمده عمدتاً به موانع قانونی برخورد مواجه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون درگیری جنگی هستیم که دشمن در حوزه اقتصاد در صدد ضربه واردکردن به کشور است و لذا توجه ویژه مسئولین را در حوزه اقتصاد و صنعت طلب می‌کند.