بیست و یکمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد
بیست و یکمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد
بیست و یکمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نماینده دستگاه های اجرایی در محل اداره کل صمت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، بیست و یکمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید در روز یکشنبه ۰۱/۰۷/ ۱۴۰۳ با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی و تشکلهای بخش خصوصی تشکیل و ۶ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه صدور پروانه بهره برداری با اخذ تعهد از دو واحد تولیدی که دارای نواقصی در تائیدیه اعلام و اطفاء حریق و استقرار نظام HSEE داشتند مورد موافقت قرار گرفت.

همین مشکلات بانکی و استمهال بدهی دو واحد تولیدی بررسی و تصمیم گیری بعمل آمد و در ادامه جلسه صدور گواهی ماده ۱۸۶ امور مالیاتی برای یکی از واحد های تولیدی که دارای پرونده مالیاتی خارج از استان میباشند طرح و مقرر شد ادارکل امورمالیاتی پیگیر های لازم را در راستای رفع مشکل بعمل آورند.

در پایان جلسه نماینده خانه صمت استان در خصوص صدور پروانه بهره برداری برای یک واحد تولید سقف های ساختمانی در راستای حمایت از پروژه های مسکن استان بمدت ۳ سال پیشنهاد و مطرح که مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد در جلسه اصلی ستاد تسهیل که با حضور نماینده سازمان محیط زیست طرح موضوع خواهد شد و مورد حمایت قرار گیرد.