تولید انرژی های پاک در افق توسعه استان دیده شود
تولید انرژی های پاک در افق توسعه استان دیده شود
رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به نیاز رفع چالش قطعی برق واحد های صنعتی در استان گفت: لازم است تا تولید انرژی های پاک در افق توسعه استان دیده شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، جلسه بررسی ظرفیت ها و چالش های برق استان و همچنین رفع مشکلات قطعی برق واحد های صنعتی با حضور سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی ن ابی طالب(ع)، سرهنگ نیکوکلام رئیس سازمان بسیج مهندسین و اعضا هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم برگزار شد.

در این جلسه محمد آقاجانی رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان دغدغه مند سپاه پاسداران در عرصه ای اقتصادی و کمک به بخش تولید عنوان کرد: قطعی برق واحد های صنعتی امروز چالش و مشکلی است که ضرر آن به بخش صنعت و تولید کشور جبران ناپذیر است و امروز تولیدکنندگان و کارآفرینان ما تقاضا و توقع همراهی و همکاری در هموارسازی مسیر تولید را از دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارند.

آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت مناسب استان در حوزه گسترش و تامین انرژی های خورشیدی گفت: با توجه به گسترش صنایع و لزوم تثبیت و تهیه زیرساخت مناسبت در بخش صنعت، لازم است تا با نگاه و توجه ویژه مسوولین شاهد آن باشیم که تولید انرژِ های پاک و تجدید پذیر در افق توسعه استان دیده شود.