جلسه کارگروه کاری زن و خانواده متعالی به میزبانی خانه صمت استان برگزار شد.
جلسه کارگروه کاری زن و خانواده متعالی به میزبانی خانه صمت استان برگزار شد.
در این جلسه ضمن بازدید از دو واحد منتخب تولید انرژی خورشیدی در مورد ایجاد کسب و کار برای افراد متقاضی در سازمان های صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه گروه کاری زن و خانواده متعالی که زیر مجموعه “کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی سلامت زن و خانواده ” قرار دارد در سالن اجتماعات خانه صنعت، معدن و تجارت استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مدعو و معاونت اداره کل دادگستری تشکیل گردید در این جلسه ضمن تشریح چگونگی ایجاد کسب و کار و آماده سازی افراد متقاضی کار در سازمان‌های صنعتی در خصوص ابعاد مختلف آموزشی و بررسی نیروی انسانی و آشنایی با حقوق افراد و مقررات  مطالبی بصورت مشروح بیان گردید و مقرر شد با هماهنگی خانه صمت پدیده ارتباط هماهنگ و هم هدف ۳ بخش علم، مهارت و کار بررسی و موارد مورد نیاز ایجاد پیوند و ارتباط مطالعه، تدوین و نقشه راه ترسیم گردید.

در پایان جلسه از دو واحد منتخب تولید انرژی خورشیدی بازدید و مقرر شد جلسه بعدی با دستور کار ارائه نظرات بازدیدکنندگان و تدوین دستور کار برای ارائه در جلسات تصمیم گیری استانداری تشکیل گردد.

در این جلسه معاون اداره کل دادگستری آمادگی اجرای دوره‌ی آموزشی رایگان برای بانوان و جویندگان کار با هدف آشنایی با موارد حقوقی و قضایی بصورت رایگان را ابراز نمود که مقرر شد از طریق اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی پیگیری بعمل آید

  • نویسنده : عباس بنی حسن
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت استان