حمایت از تولیدکنندگان از دغدغه‌های سپاه است/ دیپلماسی فعال منطقه‌ای راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است
حمایت از تولیدکنندگان از دغدغه‌های سپاه است/ دیپلماسی فعال منطقه‌ای راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم گفت: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ایجاد بازار‌های جدید برای صنعتگران است که دولت بایستی در این مسیر جدی‌تر عمل کند تا راهبردی برای حمایت اقتصادی از صنعتگران و تولیدکننده‌های داخلی ایجاد شود.

سردار محمدرضا موحد در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد با بیان اینکه آمادگی ما میتواند نقش بازدارندگی در جنگ را برای ما به همراه داشته باشد، اظهار کرد: اگر دشمن احساس کند که ما قوی هستیم هرگز جرات نمی‌کند دست از پا خطا کند.

وی ادامه داد: امروز رژیم جعلی خیلی دلش میخواهد از ما انتقام بگیرد ولی جرات نمیکند و این نشان میدهد ما در حوزه دفاعی و نظامی به توانایی لازم دست یافتیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی نیز ما باید آنقدر قوی شویم که جرات تحریم کردن از دشمن گرفته شود، تصریح کرد:اینکه در ۲۴سال گذشته ۱۸سال آن رهبر معظم انقلاب شعار سال را از موضوعات اقتصادی انتخاب میکنند گواه این موضوع است ولی متاسفانه مسئولان در این زمینه کوتاهی کرده اند.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) استان قم با بیان اینکه یکی از وظایف قرارگاه خاتم الانبیا رسیدگی به مشکلات واحد‌های صنعتی در استان‌ها است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر بیش از سه هزار واحد صنعتی در استان قم عارضه یابی شده که سهم سال جاری از این تعداد ۵۰۰واحد بوده که تا پایان سال به دو هزار واحد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و تولید کننده یکی از دغدغه‌های سپاه پاسداران است، تصریح کرد: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ایجاد بازار‌های جدید برای صنعتگران است که دولت بایستی در این مسیر جدی‌تر عمل کند تا راهبردی برای حمایت اقتصادی از صنعتگران و تولیدکننده‌های داخلی ایجاد شود.

  • نویسنده : عباس بنی حسن
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت استان