خانه صمت بازوی مشورتی شرکت شهرک های صنعتی می باشد
خانه صمت بازوی مشورتی شرکت شهرک های صنعتی می باشد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم در دیدار با هیات مدیره خانه صمت این استان گفت: توقع ما امروز آن است که خانه صمت بازوی مشورتی شرکت شهرک های صنعتی استان باشد و از صنعتگران دعوت می کنیم تا به حوزه تبیین اهداف صنعتی استان و تنظیم و تدوین استراتژی ورود کنند.

به گزارش روابط عمومی خانه صعنت معدن و تجارت استان قم، وحید آشتیانی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم در در دیدار با هیات مدیره خانه صمت استان گفت: امروز باید از بلوغ فکری و دیپلماسی صنعتگران استان تقدیر کرد چرا که این جامعه امروز پیرامون احقاق حقوقش و شرکت در انتخابات و انتصابات دچار تحول و تغییر شده است که می بایست این مهم را به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: ما همواره آمادگی خود برای همکاری و همراهی با سایر تشکل ها و نهاد های اقتصادی همانند خانه‌ صنعت معدن و تجارت استان را اعلام میکنیم و امیدواریم از ظرفیت خانه صمت به عنوان بازوی مشورتی شرکت شهرک های صنعتی بهره مند شویم.

آشتیانی ورود صنعتگران به حوزه تبیین اهداف صنعتی استان را لازم دانست و گفت: استان قم نباید محل سرریز سرمایه گذارانی شود که در سایر استان ها موفق به کسب مجوز نشده اند و بدنبال دریافت خدمات و توزیع منابع در شهرک‌ های صنعتی استان هستند.

در ادامه عاقل، معاونت برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی ضمن استقبال از پیشنهاد های مطرح شده از سوی بخش خصوصی خواهان مشارکت در راه اندازی و فعال سازی طرح ها و واحد های راکد و نیمه فعال گردید.