خانه صمت در حل مشکلات تخصصی انجمن ها همراه آنان باشد
خانه صمت در حل مشکلات تخصصی انجمن ها همراه آنان باشد
حامد رمضانی مقدم دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ استان قم در نشست صمیمی هیات مدیره خانه صمت با انجمن ها عنوان کرد: انجمن های تخصصی صنایع همواره دچار چالش های تخصصی و انحصاری می شوند که خانه صمت در حل این مشکلات باید همراه آنان باشد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، حامد رمضانی مقدم دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن سنگ استان قم با اشاره به فعالیت تیم جدید خانه صمت در راستای رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان و تقدیر از این امر عنوان کرد: انجمن های تخصصی صنایع همواره دچار چالش های تخصصی و انحصاری می شوند که خانه صمت در حل این مشکلات باید همراه آنان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش بازار فروش سنگ نما با تصویب برخی آئین نامه ها عنوان کرد: یکی از مشکلات عدیده و عمده انجمن سنگ رسیدگی به وضعیت تصویب برخی آئین نامه ها در حوزه سنگ می باشد که لازم است تا عدالت در این امر رعایت شود تا بازار سنگ استان و کشور از صدمات احتمالی در امان باشد.

دبیر انجمن صنایع همگن سنگ استان قم با اشاره به قطعی مکرر برق صنایع استان گفت: از دیگر مشکلات اساسی تولید حوزه سنگ، قطعی برق می باشد که خانه صمت استان در این‌ حوزه اقدامات خوبی را رقم زده است اما تقاضای انجمن ها پیگیری و استمرار این تلاش ها می باشد.