خانه صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حامی صنعتگران بوده است
خانه صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حامی صنعتگران بوده است
نائب رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در جلسه دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با فعالان صنعتی استان عنوان کرد: خانه صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حامی صنعتگران بوده است و نقش خود را در حد اختیاراتی که دارد به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، مصطفی کرمانی نایب‌رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم در جلسه‌ای که صبح امروز با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع کشور در سالن جلسات خانه صمت استان برگزار شد اظهار کرد: قم یکی از استان‌های صنعتی کشور و شاهراه ۱۷ استان و دارای شهرک‌های صنعتی فعال و متعدد است و به‌موجب همین اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در صنعت کشور دارد.

وی با اشاره نقش خانه صمت در استان ابراز کرد: وظیفه اصلی خانه صنعت، معدن و تجارت استان، هماهنگی میان انجمن‌های تخصصی صنایع همگن استان است؛ استان قم از مجموع ۲۱ انجمن موجود ۱۹ انجمن دارد که تا پایان سال سه انجمن دیگر به زیرمجموعه‌های این اتاق اضافه می‌شود.

کرمانی ادامه داد: ۱۶۱۰ واحد صنعتی زیرمجموعه اتاق صمت است که در دوره جدید سعی کردیم هماهنگی و همکاری را میان صاحبان صنایع و خانه صمت بیشتر کنیم.

نایب‌رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: خانه صمت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که دارای کمیته‌های فرعی است، نقش خود را در حد اختیاراتی که دارد سعی کرده به‌خوبی ایفا کند.

خانه صنعت، معدن و تجارت قم

وی در پایان با بیان اینکه همدلی و وفاق هیئت مدیره با دستگاه‌های اجرایی یکی از اهداف خانه صمت استان است گفت: رفع موانع تولید در استان مهم‌ترین برنامه خانه صمت بوده که جهت تحقق آن تلاش کردیم و تمامی برنامه‌های این مجموعه جهت تحقق هرچه بیشتر این حوزه تدوین کردیم.