دیدار صنعتگران استان با نماینده یکی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری
دیدار صنعتگران استان با نماینده یکی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری
پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و به در خواست یکی از کاندیدا در طی نشستی در محل خانه صمت استان قم میزبان سخنان تولیدکنندگان و صنعتگران شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، عصر سه شنبه ۲۹ خردادماه حجت الاسلام وحدتی آراسته در طی نشستی صمیمی با حضور اعضا هیات مدیره خانه صمت استان قم میزبان سخنان و دغدغه صنعتگران استان بود.

در این نشست حجت السلام وحدتی آراسته با اشاره به دیدگاه دکتر قالیباف مبنی بر حل دغدغه و مشکلات تولیدکنندگان گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان سربازان اقتصادی می باشند که در تمامی شاخصه ها و برنامه های مورد نظر دکتر قالیباف شاهد پرداختن به دغدغه و مشکلات آنان هستیم و تلاش های تاثیر گذار و منسجم ایشان در طی دوران ریاست مجلس گواهی بر این امر می باشد.

خانه صنعت، معدن و تجارت قم

حجت الاسلام وحدتی آراسته رئیس ستاد نخبگان و مبلغین دکتر قالیباف اهمیت رشد تولید و استحکام رابطه دانشگاه و صنعت را از اولیت های اصلی صنعتگران دانست و ابراز کرد: امیدواریم با اعتماد جامعه صنعتی به دکتر قالیباف و توانمندی های ایشان در حوزه اقتصاد و تولید شاهد پاسخی مناسب به این اعتماد و تحول اساسی در حوزه تولید و رشد شاخص های اقتصادی باشیم.

خانه صنعت، معدن و تجارت قم

خانه صنعت معدن و تجارت استان قم آمادگی خود جهت نشست سایر کاندیدا با بخش صنعت استان را اعلام می کند.

خانه صنعت، معدن و تجارت قم