دیدار و گفت وگو هیات مدیره خانه صمت با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم
دیدار و گفت وگو هیات مدیره خانه صمت با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم
هیات مدیره جدید خانه صنعت معدن و تجارت استان قم صبح امروز با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان دیدار و پیرامون چالش ها و همکاری های مورد نیاز دو مجموعه گفت و گو نمودند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم صبح امروز اعضا هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با حضور در محل ساختمان شرکت شهرک های صنعتی استان قم با مدیرعامل و اعضا هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر حاجی زمانی دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت استان در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتصاب وحید آشتیانی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان از آمادگی خانه صنعت معدن و تجارت استان جهت تعامل و ارتباط با این شرکت و انجام تفاهم نامه های همکاری خبر داد.

در ادامه این دیدار محمد آقاجانی رییس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم ضمن تبریک انتصاب وحید آشتیانی گفت: خانه صنعت معدن و تجارت استان قم آمادگی همکاری اطلاعاتی، آماری و مشاوره ای پیرامون اعطا مجوز و یا پیشبرد اهداف صنایع استان را دارد که در این زمینه میتوان از ظرفیت فعال و آگاه ۲۲ انجمن تخصصی تحت پوشش خانه صمت که در حال تلاش برای افزایش آن به ۳۰ انجمن هستیم بهره مند بشوید.

وی در ادامه با اشاره به توزیع زیرساخت ها و امکانات در شهرک های صنعتی استان گفت: امروز می بایست برای ایجاد تفاوت بین صنعت گران واقعی و غیرواقعی در حوزه اعطا مجوز و زمین ها نظارت جدی تری صورت بگیرد تا از هدر رفت امکانات و منابع استان توسط برخی صنایع جلوگیری کنیم.

محمد حسین فخاری، عضو هیات مدیره خانه صمت استان قم نیز با اشاره به توان مشورتی و جایگاهی اعضا خانه صمت گفت: امیدواریم تا کرسی نمایندگی این خانه در جلسات شرکت شهرک های صنعتی استان مجدد احیا بشود تا بتوانیم در مراحل پبش از اهدا مجوز و در مراحل راه اندازی صنایع نظر و دیدگاه فعالان حوزه صنعت استان را بشما منتقل کنیم.

مصطفی کرمانی، نایب رییس خانه صمت استان نیز در این دیدار با اشاره به برخی چالش های شهرک های صنعتی استان گفت: امروز برخی زیرساخت ها و مواردی در شهرک های صنعتی استان بویژه شهرک شکوهیه نیاز به توجه و توسعه بیشتری دارد که لازم است در ذیل این اقدامات به فضاسازی درخور و در شان صنایع استان در شهرک های صنعتی نیز توجه ویژه ای بشود.

ناصر حاج غفاری، عضو هیات مدیره خانه صمت استان قم نیز ضمن ابراز خرسندی از آغاز تحولات پیرامون فضای عمرانی و فیزیکی شهرک های صنعتی استان گفت: یکی از معضلات شهرک شکوهیه امروز نبود گشت متمرکز و نظارت کافی بر ساخت و ساز ها می باشد که لازم است تا این مهم جهت نظارت بر ساخت و ساز ها و سایر اقدامات در حوزه شهرک ها هرچه زودتر عملی بشود.