رئیس خانه صمت ایران در طی پیامی روز صنعت را تبریک گفت
رئیس خانه صمت ایران در طی پیامی روز صنعت را تبریک گفت
رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران در طی پیامی روز صنعت را تبریک گفت.

به گزارش خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران در طی پیامی روز صنعت را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

سلام خدمت سربازان میدان صنعت، معدن، کشاورزی و تجارت ایران عزیز

سالهاست در کنار شما چرخ اقتصاد ایران را می چرخانیم و با وجود همه ی عوامل داخلی و خارجی بازدارنده، چراغ تولید را روشن نگه می داریم. سالهاست از اوضاع وخیم تولید می گوییم و برای گذشتن از موانع راه می جوییم. سالهاست می تازیم و می بازیم. می تازیم بر هر نامیدی و خستگی و می بازیم به نوکیسگانی که با هزاران راه رانتخواری و ویژه خواری منابع را بسوی خود می کشند و دستان هنرمند زنان و مردان ثروت آفرین را خالی می کنند. آری سالهاست که فریاد می زنیم و ایستاده برای اقتصاد می گرییم.

می گرییم ولی نمی نشینیم، می نالیم ولی مایوس نمی شویم و می سازیم و می سازیم و می سازیم. چگونه بنشینیم در خاکی که برای هر وجبش خونی از معصومترین و تواناترین جوانان و پاره های تن ملت هدیه شده، چگونه مایوس شویم که هر روز و هر روز قویتر و قویتر شده ایم. روز صنعت را پاس می داریم که ما برای حفظ امانت اقتصاد ایران محکوم به ماندن، ایستادن و پیروزی هستیم.

حکمی شده که این سنگر را حتی به جان عزیرمان پاس داریم. حکمی به قدمت تاریخ این کهن سرزمین اجدادی، حکمی به پاکی آبهای خلیج فارس، حکمی به صلابت دماوند و حکمی به فروغ چشمهای منتظر مادری برای بازگشت پاره ی جگرش، حکمی به نور قرآن و محبت اهل البیت که همواره را دم و بازدم ایران ماست.

خانه ی صنعت ایران روز صنعت را به کارگرانی که به سرپنجه ی ذوق و هنر، به سربازان و فرماندهان میدان جنگ اقتصاد، به کودکانی که از خواسته های خود می گذرند تا پدر و مادر را شرمگین نبینند، به دولتمردان و حکمرانانی که همراهند که هیولای ساختار بروکراتیک سربازان اقتصاد را در کوچه و پس کوچه های قانونی و غیرقانونی زمینگیر نکند، به مردمی که با خرید و دعایشان پرچم محصول ایرانی را برافراشته نگه می دارند و به همه ی آنان که بغض فرو می خورند و روی را با سیلی بسرخی و آبرو می نمایانند که ایران سرافراز باشد، تبریک می گوییم و از این خانه برای همه ی تاریخ فریاد می زنیم که برای همیشه و به هر قیمت پای ایران ایستاده ایم و حسرت و آرزوی یک کرنش و عقب گرد را به دل هر که بدخواه ایران است خواهیم گذاشت.

سید عبدالوهاب سهل آبادی