سفر قائم مقام  وزیر صمت به قم
سفر قائم مقام  وزیر صمت به قم

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، درپی سفر یکروزه مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت درامور بازرگانی به استان قم با حضور مدیرکل صمت استان از شرکت های تولیدی پاکشوما واملون ووایا باطری  بازدید کردند. فرحی در بازدید از این واحد های صنعتی از نزدیک روند تولیدات آن شرکت ها […]

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، درپی سفر یکروزه مهدی فرحی قائم مقام وزیر صمت درامور بازرگانی به استان قم با حضور مدیرکل صمت استان از شرکت های تولیدی پاکشوما واملون ووایا باطری  بازدید کردند.

فرحی در بازدید از این واحد های صنعتی از نزدیک روند تولیدات آن شرکت ها را مورد ارزیابی و بازدید  قرار داد و در این بازدید ضمن گفتگو با مدیران این واحد ها مشکلات این مجموعه‌ها بررسی شد.

در ادامه دکتر فرحی نشست صمیمی با تجار و بازرگانان واصناف داشتندکه در این جلسه مدعوین درخواست‌ها ومشکلات خود را مطرح نمودند.

برنامه بعدی قائم مقام وزیر صمت دیدار با استاندار بود که در این دیدار استاندار ضمن خیر مقدم خوش آمد گویی برنامه های استان در خصوص تنظیم بازار را تشریح کردند و دکتر فرخی نیز ضمن تشکر از اقدامات استاندار در خصوص تنظیم بازار از جمله کاسب امین وبرگزاری جلسات بدونه تعطیلی طولانی مدت تنظیم بازار هرهفته والگو گیری و استفاده از استان قم به عنوان پایلوت در خصوص طرح کاسب امین مطرح نمودند.

برنامه بعدی وی برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با ادارات کل سراسر کشور بود که در ان مهمترین اقدامات و برنامه های استانهای مورد ارزیابی قرار دادند .اجرای مهمترین دستورالعمل های ارسالی از وزارت متبوع را مورد تاکید قرار دادند.