شرکت شهرک‌ ها آماده حل مشکل ناترازی برق و همکاری های بیشتر با خانه صمت می باشد
شرکت شهرک‌ ها آماده حل مشکل ناترازی برق و همکاری های بیشتر با خانه صمت می باشد
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان قم گفت: شرکت شهرک‌ ها آماده حل مشکل ناترازی برق و همکاری های بیشتر با خانه صنعت معدن و تجارت استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان قم در دیدار با هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: یکی از معظلات امروز صنعت استان اعطا مجوز ها بدون کار کارشناسی می باشد که گاها موجب حبس زمین و از بین رفتن زیرساخت ها می شود.

وی ادامه داد: در بحث اعطا مجوز ها نیاز به نگاه تخصصی و بررسی های بیشتر است که قطعا مجموعه ای مثل خانه صمت می تواند در این امر موثر و راهنما باشد.

آشتیانی همچنین با اشاره به وجود برخی معضلات مانند استفاده بدون‌ مجوز از حامل های انرژی و یا آب گفت: امروز شاهد برخی استفاده های نادرست و بدون مجوز از منابع آبی و یا حامل های انرژی در سطح شهرک های صنعتی هستیم که رفع این معضلات و مشکلات می تواند سهم زیادی از مصرف صنعتگران را پاسخ دهد.

در پایان آشتیانی تعامل و همکاری بیشتر بین‌ خانه صمت و شرکت شهرک ها را لازم دانست و عنوان‌ کرد: ما معتقدیم برنامه و سیاست صنعتی استان می بایست تدوین و طراحی شود تا نقشه راه و هدف مشخصی مقابل مدیران و مسوولان استانی باشد که بی شک تبیین این مهم نیازمند مشارکت و تعامل بخش خصوصی و دولتی می باشد.