عدم پرداخت تسهیلات بانکی موجب ضربه خوردن تولید شده است
عدم پرداخت تسهیلات بانکی موجب ضربه خوردن تولید شده است
رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان در جلسه با صنعتگران عنوان کرد: بانک ها علی رغم نامه نگاری دستگاه های بالادستی به پرداخت تسهیلات اقدام نمیکنند و این‌ مهم موجب ضربه خوردن تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، محمد آقاجانی رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت قم در جلسه‌ای که صبح چهارشنبه با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع کشور در سالن جلسات خانه صمت استان برگزار شد، با اشاره به موانع صنعت گران ابراز کرد: عدم پرداخت تسهیلات بانکی یکی موضوعاتی است که بانک ها علی رغم نامه نگاری دستگاه های بالادستی به آن عمل نمیکنند و متاسفانه هیچکس هم توان مقابله با آنها را ندارد و این‌ مهم موجب ضربه خوردن تولید شده است.

آقاجانی ادامه داد: تسهیلات در صنعت بسیار چاره ساز است حتی تسهیلات بادرصد بالا هم بعضا میتواند مشکلات بسیاری از صنعتگران را برطرف کند.

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: تقاضا داریم ماهانه درخواست های کشوری را به ستاد تسهیل و رفع موانع استان ابلاغ کنیم و هرچه بیشتر بتوانیم در صنعت استان تاثیرگذار باشیم و موانع مقابل صنعتگران را برطرف کنیم.

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از صنعت‌گران، واحدها و مجموعه‌های تولیدی صنعتی نمونه قم گفت: طی برگزاری جلساتی ۳۱ واحد نمونه صنعتی استان بر اساس معیارهای مورد نظر انتخاب شدند.

آقاجانی گفت: روز ۲۶ مهرماه در سالن‌ همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم‌(ع) طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری از واحد های منتخب تجلیل خواهند شد.