فعالیت خانه صمت استان دارای روند صعودی است
فعالیت خانه صمت استان دارای روند صعودی است
مدیرکل صمت استان قم در جلسه با صنعتگران استان عنوان کرد: با استقرار مدیریت جدید در خانه صمت فعالیت این خانه افزایش قابل‌قبولی داشته و خوشبختانه روند صعودی را نسبت به گذشته داشته که قابل‌مشاهده است.

به گزارش روابط‌عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، اکبر ابدالی مدیرکل سازمان صمت استان قم در جلسه‌ای که صبح چهارشنبه با حضور دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع کشور در سالن جلسات خانه صمت استان برگزار شد اظهار کرد: استان قم با ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی و بیش از ۲۵۰۰ واحد صنعتی یکی از استان‌های صنعتی در کشور به شمار می‌رود که ظرفیت مناسبی را برای اشتغال‌زایی در استان فراهم کرده است.

وی افزود: انسجام مناسبی میان شوراهای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان وجود دارد و در همین راستا هماهنگی و هم‌افزایی خوبی وجود دارد.

ابدالی تأکید کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم با انتخاب هیئت مدیره جدید تحول مناسبی داشته و اداره کل صمت استان ضمن تقدیر از تیم قبلی این اتاق به اعضا جدید هیئت مدیره خیرمقدم و نهایت همکاری لازم را اعلام می‌کند.مدیرکل صمت استان خانه صنعت، معدن و تجارت قم

مدیرکل صمت استان قم اضافه کرد: با استقرار مدیریت جدید در خانه صمت فعالیت این خانه افزایش قابل‌قبولی داشته و خوشبختانه روند صعودی را نسبت به گذشته داشته که قابل‌مشاهده است.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل یکی از معدود پشتوانه‌های صنعت کشور است، تصریح کرد: بعد از حضور آقای آقاعلیخانی جایگاه ستاد تسهیل کشور مستحکم‌تر شده و در برخی موارد مصوبات قابل‌قبولی هم صادر شده که قابل‌تقدیر است.

ابدالی در تشریح مشکلات صنعت عنوان کرد: تأمین و تخصیص ارز، کمبود نقدینگی لازم، موانع موجود در قوانین و مقررات و مشکلات حوزه بیمه نیز ازجمله مشکلات در سطح ملی و استانی است که صنعتگران با آن مواجه هستند.

مدیرکل صمت استان قم در پایان گفت: حمایت از تولید فقط وظیفه وزارت صمت نیست و باید همه دستگاه‌ها در کنار تولید باشند چرا که سیاست کلان کشور مبحث تولید و صنعت است.