معرفی نماینده ویژه در حوزه بیمه برای حل مشکلات صنعتگران استان صورت خواهد گرفت
معرفی نماینده ویژه در حوزه بیمه برای حل مشکلات صنعتگران استان صورت خواهد گرفت
مدیرعامل بیمه تامین اجتماعی استان قم در نشست تعاملی با انجمن های تخصصی صنایع همگن خانه صمت استان عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات حوزه صنعتگران استان در حوزه بیمه نیازمند توجه ویژه و‌نگاه تخصصی است که از این رو معرفی نماینده ویژه در حوزه بیمه برای حل مشکلات صنعتگران استان صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، سیدعلی موسوی مدنی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قم در نشست تعاملی با انجمن های تخصصی صنایع همگن خانه صنعت معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی می بایست سازمان ها و ارگان های دولتی و خدماتی در کنار صنعتگران و فعالان بخش خصوصی باشند تا مسیر تولید برای بخش خصوصی هموار شود.

موسوی ادامه داد: پیگیری و اهتمام خانه صمت برای حل مشکلات خانه صمت قایل تقدیر است و از این رو و به در خواست این خانه معرفی نماینده ویژه در حوزه بیمه برای حل مشکلات صنعتگران استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

موسوی در نشست تعاملی روسا و دبیران انجمن های تخصصی صنایع همگن استان که به همت خانه صمت برگزار شد از نزدیک با مشکلات و چالش های صنعتگران در حوزه بیمه آشنا شد و ضمن میزبانی از این سخنان، برای حل آن ها پیشنهاد ها، راهکار ها و دستوراتی را صادر کرد.