نمایشگاه قم پلاست  با استراتژی های تخصصی انجام شود
نمایشگاه قم پلاست  با استراتژی های تخصصی انجام شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در نخستین جلسه کمیته مشورتی برگزاری نمایشگاه قم پلاست عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه قم پلاست از الزامات قطعی حوزه صنعت پلاستیک در استان است و باید با استراتژس های تخصصی صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، محمد ایرانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم در نخستین کمیته مشورتی برگزاری نمایشگاه قم پلاست عنوان کرد: صنعت پلاستیک در سطح استان دارای ظرفیت خوب و تولیدات متنوعی است که برگزاری دقیق و با برنامه نمایشگاه قم پلاست می تواند کمک های شایانی را به این صنعت در سطح استان و کشور داشته باشد.
ایرانی ادامه داد: نمایشگاه قم پلاست می بایست با یک برنامه ریزی دقیق و ایجاد استراتژی رشد و افزایش کیفیت صورت بگیرد تا در سال های آینده علاوه بر رشد کیفی و کمی نمایشگاه، شاهد استمرار آن نیز باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در رویداد های مشابه قم پلاست ماندد ایران پلاست گفت: برنامه ریزی دقیق زمانی، دسته بندی تخصصی شرکت کنندگان و استراتژی چیدمان از جمله مولفه های مهمی هستند که در اجرای نمایشگاه تاثیرگذارند و لازم است توجه ویژه ای به این موارد صورت بگیرد.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اهمیت چیدمان غرفه ها در نمایشگاه قم پلاست عنوان کرد: وجود یک نگاه تخصصی در چیدمان و برپایی غرفه های نمایشگاهی موجب خواهد شد تا شرکت کنندگان علاوه بر بهره برداری و رسیدن به خواسته هایشان از خسارت و زیان نیز فاصله بگیرند و با برگزاری درست نمایشگاه به شرکت در دوره های بعدی مشتاق و علاه مند باشند.