نماینده مردم قم در مجلس: سهم تولیدکنندگان از تبلیغات صداوسیما ناچیز است/برق صنعت باید از شبکه خانگی جدا شود
نماینده مردم قم در مجلس: سهم تولیدکنندگان از تبلیغات صداوسیما ناچیز است/برق صنعت باید از شبکه خانگی جدا شود
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هر کجای صدا و سیما و تبلیغات آن را مشاهده میکنیم تبدیل شده به تبلیغ فلان سرا و این عملکرد صداوسیما قابل دفاع نیست.

حجت الاسلام ذوالنور در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد با بیان اینکه سیستم بانکی امروز به یکی از رقبای جدی تولیدکنندگان تبدیل شده است، اظهار کرد: متاسفانه برخی بانک‌ها قرارداد‌های تسهیلات را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که منجر به تملک شود و طوری رفتار می‌کنند که صنعتگر زمین بخورد و بر لاشه آن قرار بگیرند.
وی ادامه داد: متاسفانه دولت پول و مالیات از صنعتگر می‌گیرد و منتظر می‌ماند تا شکارچیان ماهرش بگویند این پول در کجا خرج شود و بدست کی برسد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم تولید کنندگان و صنعتگران در تبلیغات صدا و سیما بسیار ناچیز است، تصریح کرد: متاسفانه هر کجای صدا و سیما و تبلیغات آن را مشاهده میکنیم تبدیل شده به تبلیغ فلان سرا و این عملکرد صداوسیما قابل دفاع نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از سیاست ارزی دولت ها، گفت: ما ارز را در کشور برای هر موضوعی اختصاص می‌دهیم بجز واردات دستگاه‌ها و تکنولوژی جدید برای تولید، دولت باید توجه داشته باشد که اگر تولید کننده ارز مناسب و به موقع برای وارد کردن دستگاه‌های جدید دریافت نکند مجبور است از کیفیت تولیدات خود بکاهد و این یعنی خود تحریمی که به تولیدکننده تحمیل شده است.
حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه یکی از شروط حمایت مجلس از وزیر صمت برطرف کردن مشکلات ارزی تولید کنندگان بوده است، افزود: یکی دیگر از مشکلات صنعتی‌ها برق است که بایستی برق صنعت از شبکه خانگی جدا شود.
وی اضافه کرد: ما با یک برنامه ریزی مناسب میتوانیم از بحث انرژی‌های خورشیدی برای برطرف کردن کمبود برق در کشور بهره ببریم، متاسفانه ما از ظرفیت‌های بزرگ بویژه آفتاب تابان در قم غافل هستیم.

  • نویسنده : عباس بنی حسن
  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صمت استان