نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد
نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد
نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان با 12 دستور کار و به ریاست مدیرکل صمت استان و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خانه صمت استان برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان صبح یکشنبه ۱۸شهریور با ۱۲ دستور کار و به ریاست مدیرکل صمت استان و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و خانه صمت استان برگزار شد.

در این جلسه دو واحد در خصوص مشکلات نصب وسایل  و تجهیزات ایمنی و مانع ایجادی برای صدور پروانه بهره برداری مطرح شد که مقرر شد با تعهد ۶ ماهه نسبت به صدور مجوز اقدام گردد.

همچنین ۴ واحد تولیدی در بانکهای استان قم، تهران و مرکزی تقاضای امهل بدهی داشتند که تصمیمات لازم جهت همکاری سیستم بانکی با آنها اخذ گردید.

در ادامه تامین برق از ترانس هوایی جهت یکی از واحد های بزرگ نساجی استان و همکاری امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی برای دو واحد صنعتی در رفع مشکلات اداری و حقوقی آنها مورد تصویب قرار گرفت و در پایان قانون و در پایان قانون و مقررات چدید مبنی عدم استفاده از تبصره ۱۸ بصورت مکرر که در واحد کشاورزی و صنایع تبدیلی استان را با مشکل مواجه نموده است مورد بحث کارشناسی قرار گرفت که مقرر شد از طریق ستاد تسهیل کشور طرح موضوع شود.

گفنی است مصوبات اتخاذی در صحن اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مجددا مطرح و در صورت تصویب نهایی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.