پیام تبریک رئیس هیات مدیره خانه صمت استان قم به رئیس جمهور منتخب ملت
پیام تبریک رئیس هیات مدیره خانه صمت استان قم به رئیس جمهور منتخب ملت
محمد آقاجانی، رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در طی پیامی برگزاری پرشور انتخابات و انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم، محمد آقاجانی، رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در طی پیامی برگزاری پرشور انتخابات و انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خرسند و مفتخریم که مجدد ملت فهیم، شریف و پرافتخار ایران، برای ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی متحد و یک صدا برای ایستادن در مقابله تمام هجمه های دشمن به میدان عمل آمدند و مشارکت خود را در آینده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، رقم زدند.

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، امروز که اعتماد ملت فرهیخته ایران عزیز موجب فراهم آوری فرصت برای خدمت حضرتعالی شده است، به نمایندگی فعالان حوزه صنعت، معدن و کارآفرینان استان به حضرتعالی تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای حضرتعالی و تیم همراهتان در مسیر این مسئولیت سنگین، آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

امید است با تکیه به اعتماد مردم و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت«علیهم السلام» و هم چنین استعانت از ارواح پاک شهیدان انقلاب اسلامی، و با پیروی از منویات امام المسلمین حضرت ایت الله العظمی خامنه‌ای، افتخارات درخشانی را برای ملت همیشه در صحنه بیافرینند.

از عموم مردم شریف قم و همچنین جامعه کوشا و پرتلاش صنعت معدن و تجارت استان که در این ایام با تمام توان در میدان آمدند تا همانند همیشه همیار نظام و انقلاب باشند و در برگزاری با شکوه انتخابات شبانه روز تلاش کردند تقدیر نموده و برای آنان آرزوی بهترین ها را در سایه پرمهر اباصالح المهدی«عج» خواستارم.

محمد آقاجانی

رئیس هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت استان قم

انتخابات خانه صنعت، معدن و تجارت قم