پیام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
پیام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
وحید آشتیانی، پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، وحید آشتیانی، پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم؛
ای کسانی که ایمان آوردید، اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌سازد.»

بی‌تردید شرکت در انتخابات، به معنای نصرت و یاری رساندن به جبهه حق است. اگر چنین نصرت خالصانه‌ای انجام گیرد، نباید شک کرد که نصرت الهی نصیب امت اسلامی خواهد شد.
این انتخابات فرصتی بی‌نظیر است که با حضور پرشور و هوشمند، می‌توانیم حماسه‌ای نو در راه پیشرفت و توسعه کشور به ثبت برسانیم.
حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.
آگاهی و هوشیاری سیاسی هموطنان یک بار دیگر به کمک خداوند، درست در لحظه‌ی مقتضی، کار خود را خواهد کرد و از ایران اسلامی چهره‌یی با نشاط، مصمم، و سرشار از ایمان و آگاه به دنیا نشان خواهد داد.
همانطور که در بدرقه شهید جمهور حماسه آفریدیم، این انتخابات نیز فرصتی است که با حضور پرشور حماسه دیگری در صحنه جهاد سیاسی کشور ثبت شود.
ما همچون شهید جمهور و همراهان ایشان، مکلفیم با ایمان، اخلاص و همت، با انتخاب درست به وظیفه ملی خود عمل و سرنوشت چند ساله کشور را تعیین نماییم.
به تمامی صنعتگران و هموطنان عزیز توصیه می‌شود که با همبستگی و تلاش مشترک، در این انتخابات که برای آینده کشور و انقلاب بسیار حائز اهمیت است، شرکت فعال و مسئولانه‌ای داشته باشیم.

وحید آشتیانی
شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

#شهید_جمهور
#انتخابات_۱۴۰۳
#انتخابات_ریاست_جمهوری