پیگیری مشکلات صنعتگران از سوی خانه صمت نوید بخش روز های خوب برای صنعت است
پیگیری مشکلات صنعتگران از سوی خانه صمت نوید بخش روز های خوب برای صنعت است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم با اشاره به پیگیری های خانه صمت در حوزه حل مشکلات صنعتگران گفت: این پیگیری ها و دغدغه مندی ها نوید بخش روز های خوب برای صنعت استان است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، وحید آشتیانی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان در جلسه بررسی ظرفیت ها و چالش های برق استان و همچنین رفع مشکلات قطعی برق واحد های صنعتی با اشاره به اهتمام شرکت شهرک های صنعتی استان پیرامون رفع نواقص و کاستی های شهرک های صنعتی گفت: تلاش ما آن است که بتوانیم زیرساخت لازم پیرامون فعالیت صنعتگران را فراهم کنیم و در این راستا امیدواریم در حوزه تامین برق و گاز شهرک های صنعتی به زودی شاهد تحول و افزایش ظرفیت باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم با اشاره به پیگیری های خانه صمت در حوزه حل مشکلات صنعتگران گفت: شرکت شهرک ها در کنار این همدلی ها و پیگیری ها می باشد و بدون شک این پیگیری ها و دغدغه مندی ها نوید بخش روز های خوب برای صنعت استان است . امیدواریم در حوزه چالش قطعی برق با وجود ظرفیت احداث نیروگاه های خورشیدی که بستر آن از سوی شرکت شهرک ها ایجاد شده است، به نتایج خوبی برسیم.