▫️آحاد جامعه می بایست به این تصمیم استراتژیک که نمایش اقتدار،‌ امنیت و غرور ملی بود ببالند و به آن افتخار کنند‌
▫️آحاد جامعه می بایست به این تصمیم استراتژیک که نمایش اقتدار،‌ امنیت و غرور ملی بود ببالند و به آن افتخار کنند‌
بیانیه خانه صنعت معدن و تجارت استان قم پیرامون عملیات وعده صادق منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، در پی پاسخ مقتدرانه و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، خانه صنعت معدن و تجارت استان قم پیام تقدیری به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز وعده صادق عملیاتی ماندگار در ذهن ملت شریف ایران و مردم سراسر دنیا شد، چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرموده مقام معظم رهبری با تنبیه مقتدرانه رژیم جنایتکار صهیونیستی باری دیگر قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی را بروز داد و یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

شب گذشته دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌ ی ظالمین وارد شد که تمامی آحاد جامعه می بایست به این تصمیم استراتژیک که نمایش اقتدار،‌ امنیت و غرور ملی بود ببالند و به آن افتخار کنند‌.

بی شک این انتقام و این تنبیه جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس و مظلومان سراسر جهان دمید و نوید دیگری بود از آزادی فلسطین و انشاالله پایان رژیم منفور و منحوس صهیونیستی.

باری دیگر باید به قدرت ملی خود ببالیم و به دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان مقتدر ایران سرافراز در نیروهای مسلح خداقوت می گوییم و همچنین به ملت شریف ایران که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند تبریک می گوییم و بر روح پرفتوح بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی رحمت الله علیه و تمامی شهدای راه آزادی قدس بویژه سپهبد پاسدار شهید، حاج قاسم سلمیانی درود و رحمت می فرستیم که بدون شک عزت امروز ایران و ایرانیان مدیون رشادت های آنان است.

به امید موفقیت و سربلندی همیشگی ایران سرافزار و تمامی مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی که امیدواریم جملگی رشادت هایشان مورد لطف و عنایت قطب عالم امکان حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرد.

محمدآقاجانی
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم

 

پیام ها خانه صنعت، معدن و تجارت قم