پیام مهند‌س اقاجانی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت قم به مناسبت تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان:

بسمه تعالی
انتصاب شایسته جناب آقای مهندس علیرضا ماندی به سمت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌تردید بهره‌مندی از دانش، تجربه و توانمندی‌های مدیریتی ایشان، زمینه‌ساز توسعه هرچه بیشتر این منطقه مهم اقتصادی و ارتقای ظرفیت‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.
همچنین بر خود لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه جناب آقای دکتر خوشنویسان در دوران تصدی مسئولیت مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تقدیر و تشکر نمایم. اقدامات مؤثر و زحمات ایشان در مسیر توسعه زیرساخت‌ها، حمایت از فعالان اقتصادی و پیشبرد اهداف منطقه، شایسته قدردانی است.
از درگاه خداوند متعال، برای جناب آقای مهندس ماندی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق روزافزون و برای جناب آقای دکتر خوشنویسان سلامتی، سربلندی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی و خدمت را مسئلت دارم.

محمد آقاجانی
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم

اشتراک گذاری:

https://qomhim.ir/?p=3261

اخبـار ویـژه

ارزیابی صلاحیت مدیران کنترل فنی واحدهای صنعتی